Версія для людей із вадами зору

На паркувальних майданчиках Києва для водіїв встановлюють інформаційні таблички нового зразка

14 липня 2021 року, 14:22

На офіційних паркувальних майданчиках столиці розпочато системне встановлення табличок із інформацією щодо тарифів та зручних способів безготівкової оплати паркування. Вони є частиною комплексної програми міста із витіснення з вулиць нелегальних паркувальників. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Костянтин Усов у своєму Telegram-каналі.

Він нагадав, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів № 294 від 31 березня 2021 р., паркомайданчики мають бути обладнані або паркувальними автоматами, або інформаційними знаками про способи та порядок безготівкової оплати засобами мобільного зв’язку. На цьому етапі розбудови паркувальної інфраструктури Київ зробив ставку на безготівкову мобільну оплату.

«На сьогодні у центрі Києва інформаційними табличками обладнано перші 26 паркувальних майданчиків. Це означає, що там вже немає місця «самозванцям»-паркувальникам. І найближчим часом так буде в усьому місті, – розповів Костянтин Усов. – Таблички містять інформацію про паркувальну зону, графік роботи майданчика, вартість паркування, розмір штрафу, і головне – способи безготівкового розрахунку за паркування із швидким QR-переходом до оплати».

На табличках є адреса сайту parking.kyiv.digital, де містяться всі додатки та сайти, через які можна оплатити паркування, і нагадування про незаконність передачі готівки неуповноваженим особам.

Заступник голови КМДА додав, що уся інформація на табличках продубльована англійською мовою, щоб було зручно іноземним гостям міста.

Як відомо, з 1 липня Київ перейшов на повну безготівковість оплати за паркування. Сплатити можна через додатки «Київ цифровий», «Приват 24» та Eаsy Pay або через сайти easypay.ua, ipay.ua. З усіма способами оплати можна ознайомитися на сайті parking.kyiv.digital.

До 16 липня у Києві триває період лояльності. Інспектори з паркування не штрафують водіїв за несплату паркування, натомість кладуть під лобове скло інформаційні довідки з роз’ясненнями. Таким чином міська влада дає водіям час звикнути до нових правил та встановити відповідні додатки.

Як зазначив Костянтин Усов, наразі інспектори роздали понад 5000 таких повідомлень.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua