«Ощадбанк» звітує про планомірне відновлення роботи
Глобальна вірусна атака, яка вразила комп’ютерні системи сотень компаній, не мала критичного впливу на роботу основних систем «Ощадбанку». У рамках виконання протоколів безпеки, відповідні служби фінансової установи вчасно застосували деяке обмеження функціоналу послуг банку – це дозволило стабілізувати ситуацію.
Відтак тривають планомірні відновлювальні роботи, мета яких – остаточно повернути повний функціонал банківських сервісів державного банку. Наразі в «Ощадбанку» повноцінно функціонують:
- 2212 банкоматів;
- контакт-центр;
- карткові операції;
- веб- та мобайл-банкінг «Ощад 24/7»;
- сервіс «Ощад PAY».
Оперативний центр, що працює у цілодобовому режимі, розробив чіткий план відновлення функціоналу сервісів банку, який поступово втілюється у життя. Безпеку та конфіденційність усіх банківських даних збережено, ситуація повністю контрольована. Із оперативними новинами щодо відновлення повного функціоналу роботи «Ощадбанку» можна ознайомитися на сторінці банку в мережі Facebook.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]