Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Ощадбанк» звітує про планомірне відновлення роботи

29 червня 2017 року, 17:16

Глобальна вірусна атака, яка вразила комп’ютерні системи сотень компаній, не мала критичного впливу на роботу основних систем «Ощадбанку». У рамках виконання протоколів безпеки, відповідні служби фінансової установи вчасно застосували деяке обмеження функціоналу послуг банку – це дозволило стабілізувати ситуацію.

Відтак тривають планомірні відновлювальні роботи, мета яких – остаточно повернути повний функціонал банківських сервісів державного банку. Наразі в «Ощадбанку» повноцінно функціонують:

  • 2212 банкоматів;
  • контакт-центр;
  • карткові операції;
  • веб- та мобайл-банкінг «Ощад 24/7»;
  • сервіс «Ощад PAY».

Оперативний центр, що працює у цілодобовому режимі, розробив чіткий план відновлення функціоналу сервісів банку, який поступово втілюється у життя. Безпеку та конфіденційність усіх банківських даних збережено, ситуація повністю контрольована. Із оперативними новинами щодо відновлення повного функціоналу роботи «Ощадбанку» можна ознайомитися на сторінці банку в мережі Facebook.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]