Версія для людей із вадами зору

Питання щодо електропостачання ОСББ і ЖБК можуть вирішити дистанційно

27 травня 2021 року, 11:51

Постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO пропонує низку сервісів для клієнтів для вирішення відповідних питань дистанційно: це дає змогу не лише економити час, а й уникати додаткових візитів до енергоофісів, що вкрай важливо в період карантину. Зокрема, підприємство акцентує увагу на тих сервісах, які стануть у нагоді ОСББ і ЖБК.

  1. Особистий кабінет на сайті YASNO

Щоб передати показання приладів обліку, розрахувати обсяги споживання електроенергії, сформувати рахунки по реактиву та за послуги з розподілу електроенергії, ОСББ і ЖБК необхідно скористатися Особистим кабінетом Оператора системи розподілу («ДТЕК Київські електромережі») за посиланням: ok.dtek-kem.com.ua/company.

Щоб отримати персональний дистанційний центр обслуговування в YASNO і використовувати його у зручний час, достатньо зареєструватись в Особистому кабінеті YASNO і оформити електронний цифровий підпис (ЕЦП). Для цього не потрібно відвідувати енергоофіси, всі дії можна зробити онлайн.

За допомогою Особистого кабінету YASNO, ОСББ і ЖБК можуть:

  • здійснювати розрахунок вартості постачання електричної енергії (черезкнопку Нарахування»);
  • підписувати сформовані рахунки;
  • завантажувати/друкувати рахунки і акти (за необхідності);
  • подавати заявку на коригування обсягів споживання електричної енергії;
  • ставити запитання, пов’язані з електропостачанням та енергоефективністю та отримувати оперативні відповіді.
  1. Контакт-центр 

Для отримання консультацій щодо нарахувань за спожиту електричну енергію, укладання договору на постачання електричної енергії, реєстрації в Особистому кабінеті, з питань оплати рахунків, енергоефективності, клієнти можуть зателефонувати до контакт-центру YASNO за номерами: (044/067/066) 277-18-18, щоденно з 8:00 до 20:00.

  1. Facebook-сторінка

Звернутись до постачальника ОСББ і ЖБК також можуть в особистих повідомленнях сторінки YASNO Київські енергетичні послуги у Facebook. Фахівці нададуть оперативні відповіді на запитання, щоденно з 8:00 до 20:00.

  1. Viber-бот YASNO-online

Замовити енергоефективні набори із двозонним лічильником, кліматичну техніку, LED-освітлення, розумні розетки, що дозволять сплачувати менше за спожиту електроенергію, можна через Viber-бот YASNO-online. Щоб скористатись онлайн-помічником, достатньо в пошуку Viber ввести YASNO-online або відсканувати QR-код на сайті.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua