Представники КМДА й «Нафтогазу України» обговорили підготовку Києва до опалювального сезону та проблемні питання приватних котелень міста
На сьогодні Київ виконав масштабні роботи в межах підготовки до зими. Основний теплопостачальник столиці – комунальне підприємство «Київтеплоенерго» – повністю розрахувався з НАК «Нафтогаз України» за спожитий газ, що був необхідний для проходження попереднього опалювального сезону. Про це на зустрічі з членом правління та директором із корпоративних та регуляторних відносин «Нафтогазу» Іваном Лукерею повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.
«На тлі стабільної та планової підготовки до зими, яку забезпечують комунальні служби, невирішеною лишається проблема приватних дахових або окремо розміщених котелень. У Києві є окремі житлові комплекси, де не вирішені питання належної підготовки до зими та стабільного теплопостачання в опалювальний сезон», – сказав Петро Пантелеєв.
Він підкреслив, що місто готове надати в межах власних повноважень методологічну та консультаційну допомогу для вирішення цього питання, утім ключовими є дії власників будинків та обладнання котелень, тобто мешканців.
«Маємо успішний приклад будинкової громади житлового комплексу «Дипломат-Хол» на вулиці Жилянській. Там управління і контроль забезпечує правління ОСББ. Мешканцям вдалось вирішити питання взаєморозрахунків за газ, юридичних аспектів, пов’язаних із заборгованістю, укладенням договорів тощо. Зараз вони мають стабільне постачання послуг, розуміють поточну ситуацію та контролюють її», – пояснив Петро Пантелеєв.
Жителям 14 будинків, що досі мають проблеми з постачанням газу на приватні котельні та їх обслуговуванням, необхідно насамперед об’єднатись. Якщо в будинку досі немає ОСББ, його необхідно створити та обрати правління, яке забезпечуватиме належний рівень ведення господарства. Потрібно також подбати про відповідне обслуговування котелень та врегулювання ситуації із заборгованістю – звірку обсягів боргу, шляхи реструктуризації чи іншого способу, укладення угод на постачання газу, що стане запорукою нормального проходження опалювального сезону.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]