Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Центр комунального сервісу» нагадує про те, як реструктуризувати  борг за отримані житлово-комунальні послуги

25 квітня 2023 року, 15:36

Споживачі можуть оформити договір реструктуризації або розстрочення заборгованості за житлово-комунальні послуги, якщо вона виникла з певних причин і одразу оплатити її немає можливості. Про це повідомив комунальний концерн «Центр комунального сервісу» ( ЦКС).

Укласти договір реструктуризації можна у «Центрі комунального сервісу» з таких послуг: постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, а також утримання будинків і споруд та прибудинкових територій/управління багатоквартирним будинком, вивезення побутових відходів.

Щоб укласти договір та скористатися механізмом реструктуризації (розстрочення) заборгованості за житлово-комунальні послуги необхідно звернутися до будь-якого районного сервісного центру КК «Центр комунального сервісу» (незалежно від місця проживання) за попереднім записом: https://cks.com.ua/equery.

Також необхідно подати заяву, оригінали та копії документів:

  • паспорт (або ID-карткаа та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру);
  • картку платника податків PHOKПП (IПH) (не надається власником ID-картки в разі наявності ІПН в зазначеному документі);
  • документ, що підтверджує право власності житловим приміщенням/квартирою та витяг із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності;
  • довіреність представника та його паспорт (якщо договір укладатиме представник власника).

Отримати консультацію, звірити суму заборгованості, подати заяву та копії документів можна і в дистанційному режимі через:

Перед підписанням договору реструктуризації (розстрочення) заборгованості фахівець ЦКС актуалізує дані власника, звірить суми заборгованості, платежів, показань лічильників та, за наявності підстав, зробить коригування нарахувань, а також узгодить період реструктуризації (розстрочення) заборгованості та розмір щомісячного обов’язкового платежу. Після врегулювання всіх питань та отримання повного пакету документів споживача буде запрошено до сервісного центру для підписання  договору в зручний час (якщо звернення опрацьовувалось у дистанційному режимі).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]