Версія для людей із вадами зору

У київському «Центрі комунального сервісу» з початку року надали понад два мільйони консультацій з питань житлово-комунального господарства (+ фото)

11 жовтня 2019 року, 11:45

З початку року в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС) надано понад 1,8 мільйона консультацій і послуг з питань житлово-комунального господарства. Щодня в ЦКС надають понад 6,6 тисячі консультацій – як телефонних та електронних, так і безпосередньо в сервісних центрах і точках прийому. Про це заявив генеральний директор концерну Андрій Щербина.

Він нагадав, що «Центр комунального сервісу» (ЦКС) працює за принципом «єдиного вікна».

«Ми єдина абонентська служба, яка допомагає киянам отримувати сервіс в єдиному місці і не витрачати час на роботу з кожним постачальником послуг. Ми унікальна в Україні мережа, яка налічує 40 консультаційних центрів. Сервісами ЦКС користуються кияни, які отримують комунальні послуги. За 9 місяців 2019 року фахівці ЦКС опрацювали 1,8 мільйона звернень, з них: 1 017 997 консультацій надали фахівці в телефонному режимі; 744 096 споживачів звернулися безпосередньо до сервісних центрів; 65 107 відповідей ми надали письмово та електронною поштою. Споживачі можуть у наших центрах укласти договори, звірити нарахування та показання лічильників, актуалізувати дані щодо кількості зареєстрованих осіб. Для клієнтів, які мають борги, ми забезпечуємо договір-розстрочку боргу тощо», – пояснив Андрій Щербина.

Директор підприємства підкреслив, що  на прийом до фахівців сервісних центрів можна записатися через онлайн-сервіс «електронна черга». Це допомагає зменшити черги в самих центрах і дає змогу запланувати свої візити до ЦКС. Таким сервісом за останні кілька місяців вже скористалися понад 30 тисяч мешканців столиці.

«Безперечним плюсом є те, що все більше киян користуються онлайн-сервісами нашого центру, які значно заощаджують час при вирішенні питань отримання комунальних послуг. «Дистанційне обслуговування» – сервіс, яким вже скористалися понад 100 тисяч зареєстрованих в особистому кабінеті ЦКС споживачів для владнання питань нарахувань, укладання договорів та опломбування лічильників. Це зручно і швидко!» – сказав Андрій Щербина.

Для миттєвої сплати послуг, споживачі користуються особистим кабінетом ЦКС, в якому без комісії можна розрахуватися за спожиті комунальні послуги «Карткою киянина».

Робота київського «Центру комунального сервісу»

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua