Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Києві щодня працюють 550 працівників та задіяно понад 150 одиниць транспорту для регулярного вивезення побутових відходів – «Київкомунсервіс»

13 квітня 2020 року, 15:00

Щодня у Києві до процесу регулярного вивезення побутових відходів та великогабаритних відходів задіяні понад 550 працівників та понад 150 одиниць автотранспорту. Комунальне підприємство «Київкомунсервіс» та компанії, що працюють із ним за угодою, усвідомлюють важливість санітарного очищення столиці в період карантину та не припиняють свою роботу. Однак зменшення рівня оплати наданих послуг значно ускладнює роботу компаній, особливо на фоні збільшення витрат на дезінфекцію. Про це сьогодні під час онлайн прес-брифінгу повідомив директор комунального підприємства «Київкомунсервіс» Максим Ляшкевич.

На сьогодні загальна заборгованість за усіма видами наданих житлово-комунальних послуг становить понад 6 мільярдів гривень.

«Заборгованість перед комунальним підприємством «Київкомунсервіс» за послугу вивезення побутових відходів складає близько 140 мільйонів гривень. Рівень оплати знизився більш як на 30%. Безумовно, ми розуміємо, що епідемія коронавірусу та вимушений карантин для багатьох спричинив певні фінансові труднощі. Однак вчасна оплата послуг – це, насамперед, оплата роботи працівників, які щодня перебувають на маршрутах і вивозять зібрані побутові відходи. Це нелегка робота, що супроводжується для робітників низкою ризиків у період пандемії. Крім того, кількість сміття, що продукують кияни, зросла – за добу в столиці збирають та вивозять 3-3,5 тисячі тонн відходів», – зауважив Максим Ляшкевич.

Керівник підприємства наголосив на необхідності сплачувати послуги в онлайн-режимі, щоб не наражати себе та інших осіб на небезпеку інфікування під час візиту на пошту чи в банк.

«Сьогодні є кілька зручних та швидких способів оплати послуг, що впроваджені на муніципальних сайтах – «Центр комунального сервісу» та «Головний інформаційно-обчислювальний центр». Власники картки киянина оплачують комунальні послуги без комісії. Також продовжений пільговий період оплати послуги – до 30 числа», – сказав Максим Ляшкевич.

Для оплати комунальних послуг радимо скористатись наступними сервісами:

Для оплати через особистий кабінет, достатньо:

1)  створити обліковий запис (додавши прізвище, ім’я та електронну адресу);

2)  додати об’єкт (квартиру або декілька – наприклад для допомоги при сплаті старшим сусідам, бабусям, дідусям);

3)  сплатити зручним способом з поданого переліку. Зокрема, власники картки киянина можуть сплатити за послуги без комісії.

Щоб оплатити за спожите через QR-код потрібно:

  • встановити додаток для зчитування QR-коду на смартфоні, зісканувати код із рахунку та перейти за посиланням;
  • ввести номер телефону і адресу;
  • натиснути «Сплатити», скориставшись карткою киянина для сплати без комісії.

За допомогою цих сервісів, розрахуватися можна як за усі послуги разом, так і за будь-яку окремо.

У разі виникнення питань під час сплати, оперативно проконсультуватися можна через сторінку ЦКС у Facebook або зворотній зв’язок на сайті.

На сайті ЦКС працює новий сервіс, через який можна залишити заявку на отримання «Електронного рахунку». Достатньо залишити заявку за посиланням https://cks.com.ua/bill

Як це працює:

  1. Спершу потрібно залишити заявку на сайті.
  2. У відповідь буде відправлено інструкцію з реєстрації в особистому кабінеті ЦКС.
  3. Після реєстрації та додавання об’єкту, споживач щомісяця отримуватимете електронний рахунок на свій e-mail (до речі, на кілька днів раніше, ніж ті, хто не користується онлайн-сервісом «електронний рахунок»)
  4. Для таких споживачів, окрім можливості сплати без комісії карткою киянина, відсутності потреба щоразу вручну вводити реквізити для сплати, цілодобової доступності до історії транзакцій і нарахувань, доступні і додаткові сервіси: «Дистанційне обслуговування» та передача показань лічильників (за певним об’єктом).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]