Звіт про опрацювання запитів на отримання публічної інформації у 2024 році
21 лютого 2025 року
Звіт про опрацювання запитів на отримання публічної інформації у 2024 році
Запит на інформацію – один із інструментів, який реалізує право громадян на доступ до публічної інформації, котрою володіють місцеві органи влади Києва, сприяє підвищенню рівня обізнаності громадян, зміцненню довіри до влади та залученню громадськості до процесів, що відбуваються в столиці.
У 2024 році загалом до Київської міської державної адміністрації та районних в місті Києві державних адміністрації надійшло 5748 запитів, що були подані відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Основна частина запитів на інформацію надходить, попередньо розглядається та реєструється у спеціальному структурному підрозділі, визначеному відповідальним за організацію доступу до публічної інформації у КМДА - в управлінні інформаційної політики та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Управління).
За 2024 рік до Управління надійшло 3127 запитів, що становить 54% від загальної кількості запитів, опрацьованих у КМДА та РДА разом.
Запити також надходили безпосередньо до структурних підрозділів КМДА – 1550 запитів, та до РДА – 1071 запит.
Кількість відповідей на запити, наданих за результатами опрацювання 3127 запитів на публічну інформацію, зареєстрованих в Управлінні, становить 7817 документів, адже часто на один запит надають відповіді кілька виконавців.
Протягом 2024 року 274 запити були опрацьовані з продовженням строку розгляду, оскільки запитувалась великі обсяги інформації або її потрібно було шукати серед значної кількості даних.
Динаміка надходження запитів до Управління
Аналізуючи динаміку надходження до Управління запитів, протягом 2024 року, спостерігаємо зниження середньої кількості запитів за місяць у порівнянні з 2023 роком.
Кількість запитів, що надходили до Управління щомісяця у 2024 році:
- січень – 251;
- лютий – 257;
- березень – 311;
- квітень – 275;
- травень – 282;
- червень – 204;
- липень – 253;
- серпень – 257;
- вересень – 224;
- жовтень – 285;
- листопад – 277;
- грудень – 251.
Середньомісячна кількість запитів, що надходили до Управління у період з 2020 р. до 2024 р.:
- 2020 – 600;
- 2021 – 595;
- 2022 – 199;
- 2023 – 359;
- 2024 – 260.
Загалом з моменту набуття чинності у 2011 році Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Управлінні опрацьовано 61 569 запитів на публічну інформацію (запити на доступ до інформації, що надійшли від фізичних, юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи).
Запити та звернення від представників медіа (запити-ЗМІ) у КМДА обліковуються окремо. Так, крім запитів на публічну інформацію, у 2024 році до Управління надійшло 1637 запитів від представників медіа. Загалом з 02.01.2013 в Управлінні опрацьовано 40941 запит від медіа.
Нижче наведена щорічна динаміка кількості запитів на публічну інформацію, що надходили до Управління від фізичних, юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи, з початку дії Закону України «Про доступ до публічної інформації», з 09.05.2011 до 31.12.2024:
- 2011 – 1470;
- 2012 – 3074;
- 2013 – 2864;
- 2014 – 2385;
- 2015 – 3872;
- 2016 – 5147;
- 2017 – 4773;
- 2018 – 5395;
- 2019 – 5776;
- 2020 – 7207;
- 2021 – 7145;
- 2022 – 2388;
- 2023 – 4304;
- 2024 – 3127.
Із загальної кількості запитів на інформацію, що надійшли у 2024 році 506 (16.18%) стосувалися компетенції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - інформація щодо розпоряджень київської міської влади, надзвичайні події, обмеження під час воєнного стану, життя міста в умовах воєнних загроз.
У запитах, що надійшли до Управління у 2024 році, запитувачів цікавила інформація:
- Департаменту земельних ресурсів (перелік вільних земельних ділянок, оренда земельних ділянок, земля для учасників АТО, витяги із земельного кадастру, копії розпоряджень/рішень про виділення земельних ділянок) – 317 запитів;
- Департаменту містобудування та архітектури (розміщення ТС, майданчиків для харчування, витяги із містобудівного кадастру, дозволи на виконання будівельних робіт, копії розпоряджень про перейменування вулиць, присвоєння поштової адреси, пайові внески) – 251 запит;
- Департаменту транспортної інфраструктури (інформація щодо евакуації транспорту, робота громадського транспорту, розміщення реклами у транспорті, утримання доріг у належному стані, встановлення дорожніх знаків) − 230 запитів;
- Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (інформація щодо комунальних послуг, прибудинкових територій, водопостачання, вивезення побутових відходів, копії протоколів власників ОСББ) – 188 запитів.
Розподіл запитів на інформацію у 2024 році за структурними підрозділами КМДА:
Структурні підрозділи КМДА | Кількість запитів, опрацьованих у структурному підрозділі КМДА | З них: | |
надійшло через Управління | направлених безпосередньо запитувачами | ||
Апарат КМДА | 506 | 506 | 0 |
Департамент земельних ресурсів | 601 | 317 | 284 |
Департамент транспортної інфраструктури | 310 | 230 | 80 |
Департамент житлово-комунальної інфраструктури | 240 | 188 | 52 |
Департамент містобудування та архітектури | 1292 | 251 | 1041 |
Департамент захисту довкілля та адаптації до змін клімату | 217 | 161 | 56 |
Департамент комунальної власності міста Києва | 186 | 143 | 43 |
Департамент інформаційно-комунікаційних технологій | 116 | 98 | 18 |
Департамент соціальної та ветеранської політики | 201 | 134 | 67 |
Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва | 196 | 125 | 71 |
Департамент будівництва та житлового забезпечення | 102 | 82 | 20 |
Державний архів м. Києва | 82 | 78 | 4 |
Департамент охорони здоров’я | 292 | 94 | 198 |
Департамент освіти і науки | 163 | 77 | 86 |
Департамент культури | 76 | 58 | 18 |
Департамент молоді та спорту | 79 | 62 | 17 |
Департамент територіального контролю | 421 | 140 | 281 |
Департамент суспільних комунікацій | 50 | 42 | 8 |
Департамент охорони культурної спадщини | 246 | 101 | 145 |
Департамент економіки та інвестицій | 104 | 83 | 21 |
Департамент промисловості та розвитку підприємництва | 84 | 80 | 4 |
Департамент фінансів | 73 | 59 | 14 |
Департамент з питань реєстрації | 57 | 37 | 20 |
Департамент муніципальної безпеки | 258 | 146 | 112 |
Управління з питань реклами | 86 | 70 | 16 |
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту | 38 | 33 | 5 |
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг | 34 | 30 | 4 |
Департамент з питань запобігання та виявлення корупції | 28 | 27 | 1 |
Управління туризму та промоцій | 25 | 25 | 0 |
Служба у справах дітей та сім'ї | 35 | 33 | 2 |
Розподіл запитів на інформацію у 2024 році, які надійшли до Управління та були опрацьовані районними в місті Києві державними адміністраціями:
Голосіївська РДА – 133;
Дарницька РДА – 106;
Деснянська РДА – 142;
Дніпровська РДА – 109;
Оболонська РДА – 97;
Печерська РДА – 120;
Подільська РДА – 131;
Святошинська РДА – 87;
Солом’янська РДА –146;
Шевченківська РДА – 192.
Шляхи надходження запитів на інформацію до Управління у 2024 році розподілилися так:
- електронною поштою –1695;
- через онлайн-форму – 550;
- через органи влади – 576;
- особисто – 91;
- поштою – 121;
- від інших органів, установ, організацій – 69;
- усно (телефоном) – 25.
Категорії запитувачів, що подавали запити до Управління у 2024 році:
- від фізичних осіб – 2643;
- від юридичних осіб – 484;
- від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 50.
Із запитів, що надійшли до Управління у 2024 році, 185 містили скарги, заяви, пропозиції чи клопотання про надання роз’яснень, відтак були розглянуті відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Звіти за попередні роки доступні за посиланнями:
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]