Версія для людей із вадами зору

«Центр комунального сервісу» нагадує про прості правила користування лічильниками води для коректних нарахувань

31 серпня 2020 року, 14:04

Для коректних нарахувань необхідно дотримуватись простих правил користування квартирними лічильниками, а саме: лічильники обов’язково мають бути вчасно повірені, опломбовані, прийняті на абонентський облік, а показання лічильників – щомісяця передані. Про це повідомили у «Центрі комунального сервісу» (ЦКС).

Повіряти усі засоби вимірювальної техніки, зокрема, і квартирні лічильники, потрібно відповідно до їх міжповірочного інтервалу. Це визначено  Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Залежності від технічної можливості, повірку проводять зі зняттям лічильників або на місці. Для проведення повірки без зняття в будинку обов’язково має бути гаряче та холодне водопостачання і вільний доступ до квартирних лічильників. Для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників води, заявку можна створити:

  • на сайті «Центру комунального сервісу» у розділі «Додатковий сервіс»
  • за номером: (044) 247-40-40 (пункт у меню – 4).

Опломбування лічильників здійснюють винятково підприємства, що виконують послуги (виконавець послуг з опалення та гарячого водопостачання для киян є КП «Київтеплоенерго», з холодного водопостачання та водовідведення – ПрАТ «АК «Київводоканал»). Щоб замовити опломбування лічильників, достатньо залишити заявку:

Прийняття на абонентський облік квартирних лічильників води в період карантинних обмежень здійснюється дистанційно. Для встановлення лічильників гарячої та холодної води на абонентський облік, потрібно надіслати фотосвідоцтво про проходження повірки, паспортів на лічильники, актів демонтажу та монтажу (якщо лічильники заміняли або здійснювалась повірка зі зняттям) та фото лічильників, станом на сьогодні до «Центру комунального сервісу»:

Передавати показання лічильників води потрібно щомісяця з 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Для цього «Центром комунального сервісу» реалізовано 3 дистанційні способи. Передати показання, не виходячи з дому, можна:

Також у «Центрі комунального сервісу» нагадали, що в період карантину знижка на сплату за комірне діє до кінця місяця. Сплатити одразу за усі спожиті житлово-комунальні послуги дистанційно можна за допомогою особистого кабінету на сайті ЦКС.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua